Beş Kardeş Kategorisi


Niye Akşam Olunca Böyle Bir Hüzün Çöküyor Ya İnsana?
0

Niye Akşam Olunca Böyle Bir Hüzün Çöküyor Ya İnsana?

1 sene önce TV, Video kategorisine yazılmıştır.

  Beş Kardeş, severek izlediğim bizden bir diziydi. Ama her güzel şey gibi O da kısa sürdü ve bitti, gitti.   Nazım ne güzel söylüyor, dizinin güzel sahnelerinden sadece birisi.   Hayat çok tuhaf…   “Hayat çok tuhaf be abi. Sanki biraz sonra ağlayacakmışsın gibi...

Devamı

Serkan Keskin & Nihal Yalçın – Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri / Dinle / İzle
0

Serkan Keskin & Nihal Yalçın – Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri / Dinle / İzle

1 sene önce Müzik, Şarkı Sözleri, TV, Video kategorisine yazılmıştır.

  Şevval ve Taşkın’ın seslendirdiği gayet güzel olmakla birlikte Serkan Keskin ve Nihal Yalçın‘ın A Capella Boğaziçi ile birlikte yorumladıkları “Ben Aşık Oldum” çok daha ayrı bi havada.   Serkan Keskin bi el attığı zaman zaten güzel oluyor ama Nihal Yalçın çok çok güzel bir şekilde seslendirmiş....

Devamı

Beş Kardeş – Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri / Dinle / İzle
0

Beş Kardeş – Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri / Dinle / İzle

1 sene önce Müzik, Şarkı Sözleri, TV, Video kategorisine yazılmıştır.

  Bu “Beş Kardeş” nasıl bir dizi böyle? Her bölüm bize bir şeyler bırakıyor. Bu bölümde sözü, müziği Orhan’a yani Osman Sonant‘a ait olan “Ben Aşık Oldum” şarkısıyla vurdu.   Hem de dizi içinde iki farklı yorum dinledik, öncelikle yarışmanın ön elemesinde Şevval ve Taşkın...

Devamı

Müslüm Gürses – Hangimiz Sevmedik Şarkı Sözleri / Dinle / İzle
0

Müslüm Gürses – Hangimiz Sevmedik Şarkı Sözleri / Dinle / İzle

2 sene önce Müzik, Şarkı Sözleri, Video kategorisine yazılmıştır.

  Nereden çıktı bu şarkı şimdi? Zamansız, fena, güzel…   Yeni başlayan bir dizi var, adı “Beş Kardeş” ve bu şarkı o dizinin müziği diyebiliriz, birçok sahnede karşımıza çıkıyor. Müslüm Gürses çok güzel seslendirmiş ve dizide de öyle güzel yerlerde giriyor ki etkisi iki katına...

Devamı